Środki Unijne na treningi biznesowe


Informujemy iż w ramach pogramu dotacyjnego „Warmińsko Mazurski Program Pomocowy” do kolejnego etapu dopuszczono tu wymienione wnioski:

  • zbudowanie zdalnego serwisu zarządzania kontaktami sprzedażowymi wwweLeadspl – szkolenia sprzedażowe
  • stworzenie metodyki i narzędzi realizacji cyklu zarządzania procesami w organizacji ProcEnt-IQBPM – szkolenia z konfliktów
  • Firmowe Szkolenia Z Zarządzania Ludźmi w Katowicach – warsztaty miekkie
  • stworzenie platformy konsultacyjnej zapewniającej specjalistyczne cyfrowe konsultacje medyczne – szkolenia z przywództwa
  • zbudowanie portalu uczelnianego wwwportalmaturzystypl – warsztaty negocjacyjne
  • wypracowanie publicznego serwisu do zarządzania treścią stron www “ AdminWEB – treningi z kreatywności
  • stworzenie telemedycznej platformy usługowej – szkolenia pracownicze
  • wzrost konkurencyjności na bazie innowacyjnej technologii i nowych produktów – treningi miekkie
  • interdyscyplinarne Centrum Optymalizacji modelów Partnerskich – szkolenia z przywództwa
  • Archiwizacja i odzyskiwanie danych w formie e-usługi – szkolenia sprzedażowe
  • Badania i skok technologiczny metodyki współspalania w kotłach na paliwo stałe Vulcan 300 PKWiU: 282212-0030 Kotły centralnego ogrzewania, ogrzewane paliwem stałym – treningi z przywództwa
  • Bio-Centrum – Zwierzę, żywność i człowiek – szkolenia HR
  • Budowa innowacyjnej linii produkcyjno-technologicznej do produkcji produktów z tworzyw sztucznych z odpadów z tworzyw sztucznych (folia poagralna) – szkolenia z asertywności
  • Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawa bezpieczeństwa energetycznego – szkolenia firmowe
  • Dostosowaniu systemu informatycznego Kancelarii INTERTAX do procesów informatycznych firm współpracujących w celu usprawnienia wymiany informacji, uławtwienia bieżących kontaktów oraz poprawy bezpieczeństwa przesyłanych danych – treningi negocjacyjne
  • Działalność eksportowa szansą na intensywny skok technologiczny firmy Geres Asco Sp z oo – szkolenia negocjacyjne
  • zdigitalizowany proces wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – treningi z delegowania